fridathonfors

Alla inlägg under januari 2012

Av frida thonfors - 13 januari 2012 15:40

       

Fina googel bilder iaffffff<3<3<3<3

 
Av frida thonfors - 12 januari 2012 22:53

Av frida thonfors - 12 januari 2012 17:13


Fan ha Chris gjort me sitt hår.. :(
men han är snygg ändå

Av frida thonfors - 10 januari 2012 23:22

hejsan, fan åt skolan haha.

Men ska ta tag i detta nu, gick inte så bra idag sedan efetråt var jag med Lovisa och Nora sen om Elin med vi gjorde annanaspaj. HAHA nått nytt det.


Men sen ha jag sovit och nu ska jag bara fixa mej o sova igen, så ja blir tråkig dag idag vetni :)


 

Av frida thonfors - 9 januari 2012 22:22

Hela ditt namn - Frida Elvira Eun-young Thonfors
Ålder - 15 om några dagar
När fyller du år? - 27 januari
Singel - japp
Första personen du vänder dig till - Nora och Emma
Favorit färg? - svart, vit, brun?
Favorit låt? - ingen favorit
Favorit djur? - hund
Favorit film? - barnfilm iaf
Senaste personen du fick sms av - <3
Bästavän/vänner? - Nora Emma typ<3
Person du saknar - många
Den du litar på mest - Nora och Emma haha
Senaste personen du kramade - Jennifer troja
Röker du? - nej
Dricker du? - nej
Snusar du? - nej
Husdjur? - 1 katt, 3 hundar, fiskar
Senaste personen du var med - Emma o Nora
Kär? - jo tro de ja
Trött? - jaao lite
Lättsårad? - bero på vad det är
de lagga me texten menmen .. 
 
Bild från julafton :)
 

Av frida thonfors - 8 januari 2012 13:26

   tjena, jag ska snart till mamma eller hon kommer och hämtar mej om en kvart, för hennes kille fyller år. Så ska fira han lite, sedan ska jag upp till lägenheten igen.

Därför jag e så dålig på skriva nu, men snart äre klart där så då kan jag skriva roligare saker :)

HAR HAR VI ELIN

Av frida thonfors - 8 januari 2012 01:34

Tjenare, idag har jag jobbat. ja det gick bra :)))

Av frida thonfors - 7 januari 2012 02:34

Idag har jag städat i röjt i lägenheten typ hela dagen, hade jätte svårt att sova igårnatt känner att det är samma idag..

För er som undrar över varför, skriv på fb, msn osv. jag kommer inte ta det här iaf. :)


Men ni vet, Dåliga saker måste komma här i livet för att nått bra ska få komma. För finns det inga dåliga saker så finns det inga bra saker, för om man tar bort de dåliga är inte det bra nå specielllllltttt, oki. :)


Imorron ska jag, på soptippen och slänga alla möbler osv. och sedan hem och tvätta av mej och fixa till mej och sen blir det till att jobba igen. Hoppas de kommer nå bra folk, inte så kul annars vetni.


Men ska nog försöka sova, HAHA om ja ens vågar. aja men tar de somsakt inte här nudå. Godnatt puss och kram på er :)  


Saknar min syster<3


Ovido - Quiz & Flashcards