fridathonfors

Alla inlägg under januari 2012

Av frida thonfors - 22 januari 2012 20:32

 

  vet städattt

Av frida thonfors - 20 januari 2012 22:11

TJOOO MAANNN


Idag har jag vart på begraving och sånt annat ni vet. Kommer bilder och sånt sedan :)

sv

Av frida thonfors - 16 januari 2012 23:33

Kommentar till här har ni
Ingen bild

:)

Måndag 16 jan 18:21

fan äre nåt och ångra sig för?
vart ju as bra !:)





 










 









sv: haha tyckte inte jag passa i det, o ser ba mera asiat ut haha..

Men det växer ju ut, hinner ju vänja mej och se vell om jag kommer att ha kvar det, men tack så mycket du :)

Av frida thonfors - 16 januari 2012 22:40

Tisdag: skola, Konfa, plugga med morfar (a)

Onsdag: skola, fixa sej, jobba

Torsdag: skolan, Stan, plugga

Fredag: begravning, minnesstund osv


fick bli samma som på bdb..


Av frida thonfors - 16 januari 2012 00:31


klippte ba lite och här har ni, onöjd osv. kortare på ena sidan tro ja med det pratar jag om mm. ne blir till att spara ut den igen :)

Av frida thonfors - 16 januari 2012 00:22

ajaj..

:)

Av frida thonfors - 14 januari 2012 18:26

 
Av frida thonfors - 14 januari 2012 18:12

Tjena, jag sovde hos Emma med Nora inatt.

På kvällen var vi med Philip Felix och Sebbe, typ chillade nemen ungefär niii veettttt. Sen när vi kom hem satt vi typ bara och prata en massor, Sen idag for jag och Nora på stan och tittade runt köpte inget måste fan hitta 2 par skor, ett par till fina skor sjukt less på mina, sedan ett par varmare skor...


Sen ikv ska jag bara umgås med familjen. :)


fan går ju inte ladda upp bild! testar igen senare,,

Ovido - Quiz & Flashcards