fridathonfors

Alla inlägg under april 2011

Av frida thonfors - 5 april 2011 13:50

Idag så fick vi hoppa över sista lektionen för våran lärare är sjuk. Goooddiie.

så nu sitter jag här framför datorn, ska göra nudlar elr håller på koka upp vattnet just nu.

Hihihi gott me nudlar och loka.

HAHAHA min fail i lördags fyfan,

jag ba JAAA LOKA :D:D *öppnar flaskan*

jag ba konstigt att den inte pyser, spela roll. * tar en klunk ur flaskan*

jag ba BLÄÄÄ FYFAN SPRITTT?!?!?!!?  

asså fyfan pappa hade tydligen sprit i en loka flaska fyblä, haha. ba brännde hade ju inte tängt mig att de skulle va sprit. och ja känner inte dofter så mycke för min näsa är lagg så då kände jag ju inte det hahahah. BLÄ asså.


ojoj nu ska ja fixa me nudlaran glömmde dom (aaaaa) haha

hörss höre nii.

inte för det va absolut vodka men HAHA. sprit som sprit.

   

jag o syster som höll på garva hjällll ossss efter..


 

Av frida thonfors - 4 april 2011 22:55

ha inte ha skrivit men ja ha ba inte orkat.

Men ja ha vare på stan typ inte köpt nått speciellt.

Idag då ja va på stan me elin o nora så köpte vi subway och gick te resecentret o fatt där och åt hhahah vanliga va??.

Men fan ja är typ cp ;o jag tappade en tand igår HAHAHAH.

ja ska inta beställa hårfäg fören nästa månad, så ja ska färga rosa o lita slingor denna månad :)

Nu ska ja lyssna på musik o chilla lite så hörrsss allaa


glaaaa

 




Ovido - Quiz & Flashcards