fridathonfors

Alla inlägg under april 2011

Av frida thonfors - 21 april 2011 19:59

ettan .


Och tvåan.

Av frida thonfors - 21 april 2011 19:48

hejhej,

Idag ha ja vare på stan me elin o vi träffade massa söta folk, typ från nordingrå elr vart dom nu bodde (a) men ni fatta vilka ni är, så ja menar er. hihi

Men nu ska jag färga håret tro ja, så kommer bilder sen men jag ha tappat bort min överförningskabel .... BLÖÖ

men ska leta annars bli nog mamma lite ledsen haha.


POOOSSS PÅ ER!

inge hår elr...

  

Juste jag tappade ringen te min piercing/ töjning så jag gick te bigstreet o fick mig en ny, kul att veta. nemen ville ba skiva nått.

Man se piercingen lite på bilden hehe, i öran HAHA va geeeeeekkkk jag är aja.

Av frida thonfors - 20 april 2011 22:35

Idag ha ja vare i stan, jag nora o elin köpte 18 vaniljmunkar HAHAHAH. tjocka.

kommer bild på de haha.

O sen sa en vakt åt oss att vi skulle gå, haha som vanligt överallt. Men aa då han skulle gå kom tänkte ja att ja skulle säga te han att de va extra pris på munkar 3 för 10 kr och ja typ skrek efter han ba HEEEJ DUUUUUU!!! men han igga... HAHA


Ska på stan imorron med för elin ska klippa sig så bli inte mycke blogg inte,

menmen hörrrss

 


Av frida thonfors - 19 april 2011 20:27

idag ha jag vare i skolan, TRÅK.

Men efter skolan så ha jag inte gjort så mycke ba sutit vid datorn hela dagen o försökt att plugga men inte hittat orken. Menmen

ska nog plugga lite nu,,, om ja orka haha.


men bilder från igår då jag o elin gjorde chokladbollar o sockerkaka.

         

Av frida thonfors - 18 april 2011 22:11

Du färgar ju håret mycket typ hella tiden tror du inte att håret kommer att slitas ?


svar: Jag blonderar ungerfär en gång i månaden och det är de som sliter på mitt hår som mest. Färgerna är ba lätta toningar så det gör inte så mycke skada elr jo jättelite men inte lika mycke som blonderingen.

Så ja, det slits mycke men inte så mycke. Jag ha ganska starkt hår så det går inte av som typ vissa 'helsvensars' hår om dom färga en gång. hehe (a)

Och ja, jag tro de komma slitas mycke men inte lika mycke som då ja skulle få mitt svara hår till blond. :)

Av frida thonfors - 17 april 2011 14:40

4 franskor

5 bullar

3 vaniljmunkar

1 påse chips

3 glassar

2 chocklad kakor

4 coca cola 1,5 liters 

2 påsar gott och blandat

7 chockladbollar

2 krämbullar

6 pizzor

3 hamburgare

4 liter saft

2 st B&J's glass

6 liter köttsoppa

11 vofflor

2 påsar ostkrockar (stav?)

5 pannkakor

1 kg lösviktsgodis



 

ne ja skoja ja hade ba tråkit. ja ha inte ätit nått av detta. HAHA

Av frida thonfors - 16 april 2011 13:15

hej,

igår va jag på sliperiet as kul med tråki kväll. innan de va jag på stan me elin o nora en stund.

Men jag ha hittat en sak som jag e nöjd me på min kropp, elr va man säger jag e nöjd me en av mitt öga haha (a) jag har svårt för att se bra saker me mig men mitt udda öga ja nöjd me :) hihi. Ögat höjer mitt självförtoende och de är ju bra.

Jag ha ett hel brunt öga som e typ ljus brunt o ett öga är halv ljus o mörk. aja ni e på bilden.

  

hehe busig bild. 

 

Av frida thonfors - 14 april 2011 17:48

hejsan,

nu sitter ja här o gör ingenting elr man kan inte göra ingenting men haha.

Jag har jätte tråkit men nu kommer bilder från stan. Jag ha laggt upp dom på facebook med då men.

coola ja vet.

       

Ovido - Quiz & Flashcards