fridathonfors

Alla inlägg under april 2011

Av frida thonfors - 27 april 2011 01:07

Skulle igentligen ha gula converse elr nån annan färg men de fanns inte i min storlek....

skulle ha 3˝ så. Så köpte dom fast inte skulle de men de bli bra.

  

stadim- 699 kr  

Sen klackskorna, inte direkt dom ja hade tängt mig men orkade inte söka mera o så. och dom är lite stora dom med. men orkade inte vänta o köpa dom hemma som va storlek 35, så fickbli ett par 36:or :). fan låter som elin o nora. ORKA INTE.

Fan va plastig dom se ut.

  din sko- 399 kr  

Av frida thonfors - 26 april 2011 20:10

hej ha vare i sundsvall hela dagen.

typ gick ba o tittade, men fick 2 par skor kommer bild på dom ikv elr ska knäppa på skorna nu.

så BRB me bild på dom.

    

Av frida thonfors - 25 april 2011 10:43

nu ska ja hoppa in i duschen o sen fixa mig sedan dra ja te stan, så uppdaterar mera sen idag :)


SKEVA ÖGONBRYN ELR..

   

Av frida thonfors - 24 april 2011 16:16

dra te mmormor o morfar o äter midda nu HÖRSS :)

Av frida thonfors - 24 april 2011 11:58

   nu ska jag fixa mig o sen ska jag äta o sen cykla ner te min mamma och hjälpa hon o babo o städa ute. BLÖ

men visst ska man va snäll iblannd. Men vi hörees alla. ska göra nått roligt inlägg sen måste ba komma på vad ja ska skiva om men de kommer nog ba sådära när man sitter här.

Mej o babo fin


Av frida thonfors - 24 april 2011 01:49

Tjo,

ja ha inte haft tid att blogga idag SORRY.

Elin sovde här igår och då vi vakande av att nora ringde så drog jag o nora te stan (elinorkadeinte) och chilla.

sen efter de så drog vi te högland te sabina o va me hon o madde, och typ träffa massa folk hehe. och kom hem vid kanske kvart över 12 elr så.

Men nu ska jag hitta nått gott här hemma, fett sugen på godis ju men ha mitt götta hos mamma.

Lägger nog upp nått sen, juste fan ska lägga upp på mått hår. ha ba inte hunnit. aja ska fixa de.

TJARÅÅ.

steekbild, vet ni älskarden

 

Av frida thonfors - 22 april 2011 10:04

TJO, nu ska jag fixa mig o sånt ni vet :)

Sen dra ja te stan, det går inge bussar idag så jag elin o nora ska gå in te stan. För ja ska bli en duktig flicka som inte ba fråga om pengar o sjuts hela tin (a) haha.

Och sen äre skönt att gå. Men steek de komma bli!

DET ÄÄRRR TYP SOMMARR !!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDD

Jag e as glad att det börja bli sommar här uppe i norrland (YYYY).


Aja nu ska jag inte förtsätta på detta fula inlägg.

HÖRES

 

Av frida thonfors - 22 april 2011 02:07

tjo,

nu sitter ja på sänge o målar mina naglar. hehe normal ja e som sitter uppe kl tio över två o måla naglarna hahah.

menmen. jag färgade håret idag ju de vart bra föutom att hacken ja gjorde syns typ inte men de kommer bilder imorron orka inte fixa m bilder nu. så imorron.

jag ska på stan imorron TREVLIGT. med massa underbara folk. ska ta me mig kameran om ja kommer ihåg den så :)


Nu ska ja fortätta måla nagalrna, hörs imorron.

HÅRDROCK, hehe normalbild till en mormal flicka.

 

Ovido - Quiz & Flashcards