fridathonfors

Alla inlägg under mars 2011

Av frida thonfors - 3 mars 2011 16:29

ska åka o äta på kinarestaurang med pappa och sen ska vi te matchen o där ska ja träffa Bea o Lovisa o massa andra. Sista matchen, tråkit ju men igen nästa år bra deee.

Men just nu sitter jag o målar mina naglar o lyssna på musik.

hörs kram meej.

haha fin bil ja vet :D

  

Av frida thonfors - 3 mars 2011 09:45

Tjoo sitter på skolan nu o har slöjd hehe. Vi har ingen lärare häller fast märker ingen skillnad. Aja skriver mera då jag kommer hem det är så litet på min mobil.

Av frida thonfors - 2 mars 2011 21:22

Elin och jag e fett bra på skidor. Underbar video vem vill missa lixom.

Av frida thonfors - 2 mars 2011 21:19

heej, glömmde säga att jag ah färgat håret. Blå grön rosa men slingorna blev lagg så ska göra om dom imorron. tyo den gröna s ful.


  

Av frida thonfors - 2 mars 2011 19:30

hej, kom precis hem från sliperiet för Elin och Frida hade träning men det vart inget och förlåt för dålig uppdatering.

Just nu sitter jag ba o lyssna på musik skriver o äter chirre :G haha

Idag va första gången jag va me på utejympan på 2 år HEHE. Men vi gjorde en as fin video som ja ska ladda upp sen. LOVAR den är as bra.

Men min dator är lagg därför jag typ aldrig uppdaterar för när han e på internet då uppdateras sidan man e inne på o då försvinne ju det man skrve fan man blir så sur då. Har skrivat jätte många inlägg som inte komme upp för det. haha

Får kopiera det man ha skrivit så att man kan klista in det igen.

Men den 27 mars ska jag blondera mitt hår o sen ska jag beställa en bättre hårfärg som är mer permanent, jo ja tro det komma gå ur sig lite men inte bli fult som me manic panic elr directions iaf inte lika mycke som directions.

Så det komma bli najsigt det. Man kan inte blondera bort den med vanlig blondering man måste ha frisör blondering. hehe lite läskigt menmen

Men ska nog inte gö så mycke nu.

vi hörs och ses.

  

Ovido - Quiz & Flashcards