fridathonfors

Alla inlägg under mars 2011

Av frida thonfors - 13 mars 2011 15:04

dålig uppdetering för hade inte tid går.

för va på stan sen så fick ja stress packa för skule te pappa o när vi va där så lagade vi mat osvosv.

sen gick vi te sliperiet o va där o sen gick vi hem så hade inte tid ba.

Men har lovat bilder från fjälls måste ba få som av min syster så ja kan ladda upp dom för ja ha as lite bilder så ska sno av na.

Men nu ska ja tvätta håret för ja ska bort min moster fyller år.

skriver mera sen. hörs

steeekk

  

Av frida thonfors - 12 mars 2011 02:00

Ska blondera mitt hår efter elr den 25 mars och då beställer jag en ny hårfärg ny nyans nytt märke som är permanent är ba så less på manic panic och directiones då färgen ba rinner bort från håret.

Så nu bli ja permanent rosa hårig. Men ja tro ändå den komma bli lite urtvättad men inte lika fort och så.

Men vi se ju hur det blir.

  

Av frida thonfors - 12 mars 2011 01:05

hejhej

nu är ja hemma synd att ja inte kunde uppdatera i stugan elr jo kunde men det tog för helvette 456787654 år så då orkade ja inte.

men de kommer bilder från fjälls. De vi gjorde va att åka skoter se på topmodel och sex and the city o ofrivillig skidåkning inte kul.

hoppas ja stavade rätt.. (aa)

Men imorron ska ja åka te stan me UnderbarasaknadeNora om vi knäpper kort så slänger ja upp nån där från med.

Men nu ska ja se på film elr nått. Så vi hörs elr ska gö ett litet inlägg hur ja ska ha mitt hår. om ja inte ha det nu bli ja fan fundersam... aja ja får titta men hadet bra.

bild från fjälls i sommras.

  

Av frida thonfors - 7 mars 2011 00:08

Hej, man kan typ inte gå in på 3g nätverket här as dåligt. Så ja kan ba blogga nån få gång denna vecka så inte varje dag det tar så lång tid att komma fram te sidan o så. Men idag ha vi åkt skoter o påtvingad skid åkning fyfan. Imorron (idag) får vi vell se vad som händer. Och i veckan vettefan typ inget speciellt.Lev med mina fina missar på knappar o stavfel inte så lätt på denna lilla experia.ha det bra alla. Kramkram

Av frida thonfors - 5 mars 2011 11:49

nu dra vi te fjälls :)

hörs sen.

Av frida thonfors - 4 mars 2011 23:44

Malin har bryte arm och hon ha gips på båda armarna tycker så synd om na.

Krya på dig gumman.

älskardig

  

Av frida thonfors - 4 mars 2011 22:35

tjo, imorron dra vi te fjälls och är där hela lovet så komma bli dålig uppdatering men ska försöka varje dag vi ha inget internet så ska blogga frn mobilen men as drygt o skriva på min experia mini så komma inte bli så långa och inge bilder.


Men idag så va jag me mamma på själevad och moskolan ni vet anledningen. Hihi fick många blickar o fatta fan inte hur själevadspojkarna kan ha så jävla mycke energi ;o haha ska komma från mig... menmen ha inte samma energi som dom tur för mamma. hehe

Men nu ska jag packa o sen ska jag hämta syster från nån fest vid ett o sen sova så jag kommer upp imorron.

Tur man ha syster me te fjälls. =)

  

Av frida thonfors - 4 mars 2011 07:10

Idag har vi frilufsdag (staav??) aja ni fatta o då kan jag inte va med på de för min alergi. jag är allergisk mot kyla till er som inte visste. Jag får utslag som klia årehelvette o medicinen den hjälper ba jätte lite så det är typ inte värlt att ta den ba drygt.

Så jag ska följ mamma te hennes jobb för jag får ju inte va hemma, ska vara på moskolan innan lunch och själevad efter lunch. Hoppas jag överlever dagen. hehe

Men nu ska jag ta hand om mina goa hundar.

ha det bra till sen.

spader

 

Maggie

  

Ovido - Quiz & Flashcards