fridathonfors

Alla inlägg under mars 2011

Av frida thonfors - 24 mars 2011 16:08

hade inte tid och dator igår, för först va jag på stan o sen när ja hade kommit hem fick ja turbo fixa mig o sen åkte jag till hockyn. o efter hockeyn åkte jag till mamma och orkade inte ta med datorn så fick va utan den dagen/ kvällen va man nu säger.

skriver mera sen ska göra mat me syster nu :D

Av frida thonfors - 23 mars 2011 10:06

Nu vet alla vad predikat är.




Av frida thonfors - 21 mars 2011 19:03

tjo, idag efter skolan hämtade ja min bror och va barnvakt till han o vi såg på film men ja somnade (a) hahah. ja kan aldrig hålla mig vaken efter skolan.

Men jag bror och Linda lagade mat eftersom pappa o hans fru var borta, haha vart ganska bra förutom att brandlamrmet började o min bror vart så FUCKING rädd hahahah han såg fett rolig ut.

Funderbar på att dra igång en fråge stund men vene för tänk om ni typ fråga nått ja inte skulle våga svara på men då svarar jag nog inte på den frågan. Men ni kan ju komentera om ni vill om ja ska elr inte.

ska jag dra igång en fråge stund?

hehe gilla rött ja. nemen det syns bäst tro ja.


Nu ska jag nog ba chilla o tänka om ja ska dra igång en (a) men hörrsss

gammalsommarbild. SAKNAR

 

Av frida thonfors - 20 mars 2011 15:17

hejsan

Igår va vi på sliperiet, igen. haha

och elin sovde hos mig fett flumtrötta, men hon skulle på stan o gö nått me sin mamma typ kl 12 så elin fick lite panik hehe.

Men idag har ja typ ba sovit och sen ha jags tädat o nu håller jag på städa medan ja bloggar. haha tur man e kvinna som kan göra flera saker på samma gång.

nu ska ja städa lite mera sen så vet ja inte va ja gör, elr klockan 5 ska de komma folk för pappa ha fyllt år.

uppdaterar mera sen elr imorron


synyericsson kamerabild...

  

Av frida thonfors - 19 mars 2011 00:16

kom nyss hem från sliperiet. Internet vad dött men nu är det fixat :D

Tyck panik kväll på sliperiet, haha svårt att förklara men annars vare kul.

va menra kan man säga, hehe

Jo jag färgade elin hår idag ( fredag ) rött as kul att färga måste ba bli bättre på det så komma det bli as bra. Fast lyckades ganska bra idag.

Ska tkanske på sliperiet imorron med om jag får haha lite mycka vi är där då ;o men det är ba fördom andra ska va där imorron med så bli hänger man vell på.


Nu ska ja typ chilla o sen ska ja sova. uppdaterar imorron.

    

Av frida thonfors - 17 mars 2011 17:11

heejsan,

idag ha ja vare på skolan ha chilla hela dagen med elin o nora.

o sen efter skolan såkom jag o linda på att vi skulle göra pommes, heheh

dom vart bra vi tog lite olja stekpanna potatis o salt.

o Lindas bea sås som vart as konstig.

Bilder från det

        


Av frida thonfors - 15 mars 2011 17:48

tjo, idag så vare nån kulturråd sak på stan så ja va ba på skolan te 10 o sen efter det så va ja på stan me elin o filip men köpte inget ba elin som köpte kläder.

Och det är pappas födelsedag idag grattis pappsen.

o nu vet ja inte va ja ska gö ska nog inte göra nått, ja börjar kl 9 imorron för vi ha fördjupningsdagar. Jag ska ha bageri >.< hihi.

hörs et inte va ja ska skiva hehe.

  

Av frida thonfors - 13 mars 2011 22:51

jag e så dum, ja hade skrive ett as bra inlägg o sen så tänker jag ju inte så ja stängde av datorn innan jag sparade inlägget....

Men iaf nu ha jag hittat mig vilken skate board ja ska köpa.

jag nora elin o lovisa ska börja åka så ja ska köpa en billig för man vill ju inte slösa as mycke epngar på en o sen kankse man inte vill åka, men om ja förstätter så kan man köpa bättre finare nästa år elr nått. :)

Men ja vill fan ha en BMX också för ja ska bli as ball lixom... hehe

men så får jag ju inte en mamma ba nej du får en vanlig cykel ja ba nee :(

haha kul att veta??

men iaf så se den ut, elr tro de iaf

  

Ovido - Quiz & Flashcards