fridathonfors

Alla inlägg under september 2012

Av frida thonfors - 7 september 2012 17:02

Vart stan och arenan idag!
Arenan för info och testa kläder :)
Vart bara lite smink.

Av frida thonfors - 5 september 2012 18:06

 

Av frida thonfors - 5 september 2012 17:45

hejsan!


Ska snart åka och hämta en lapp som jag o nora ha för prao. Men efetr de ska jag vidare till hockey arenan för nå möte om jobb. efter de  se vi vell om jag hinner gå på någon promenad idag o plugga måste jag också göra. Men vi ser hur de går med de!


--

Av frida thonfors - 5 september 2012 17:43

 

Av frida thonfors - 3 september 2012 17:43

   förlåt mej ha inte varit vid datorn alls!


Men helgen vart lyckad efter allt ändå. Men från några håll hade jag nog kunnat hoppa över den dära helgen.


Jag mår för tillfället inte så jätte bra nu, därför är jag lite död bara. hoppas ni har de bra allihopa!

glad ska man ju vara ändåå.

Ovido - Quiz & Flashcards