fridathonfors

Alla inlägg under september 2012

Av frida thonfors - 16 september 2012 17:47

Hejdäär!
Igår jobbade jag första matchen för iår! Så nu kör vi igång med jobb för iår, men efter de så var jag med Lovisa och Nora sedan sov vi hos Lovisa så nu idag ha vi ba töra men ska dra ut nuuuu, höreess!

yes

Av frida thonfors - 14 september 2012 17:48

Tur att ja ha märkt att Elin ha vare inne på min blogg med AHAHAHAH!


Just nu ligger jag i min säng lite halvslagen, varit på skolan idag och sedan stan. tyck vell de vart en rätt så bra dag ändå. Ikv tro jag bara ja ska vara hemma men sluta vell ändå med att ja dra ut elr nått! :)


 

Av frida thonfors - 13 september 2012 22:39

Nu ska ja sova har fotografering imorron så blir upp tidigt! :)

Av frida thonfors - 13 september 2012 17:48

HEJHEJ JAG HETER ELIN OCH JAG VÅLDGÄSTAR FRIDAS BLOGG JUST NU...
och hennes säng.. och hennes rum... och hennes hus... hon är tyvärr inte hemma..


Vill bara att ni ska veta att frida tycker om oliver! :) sånna som man äter, därför tycker jag hon är lite knäpp... men jag älskar henne endoo :)


                   

HAHAHAHAHAH FINA BILDER DU HAR FRIDA!!!  


/ Elin Rödin (www.elinrodin.blogg.se)

Av frida thonfors - 12 september 2012 21:38

Av frida thonfors - 12 september 2012 19:50

Hejsan, varit på skolan idag.

Vi har även kommit på att vi ska åka o gö nått kul vi i klassen i slutet av 9an vilken inte är så lång tid kvar. så vi ska nu jobba för fullt för att få ihop till nått litet så imorron ska vi sälja fika vi gjort idag.

Så de har jag gjort idag, nu ska jag plugga eftersom jag har spnska läxa tills imorron. Hoppas på att de går bra.


jag o emmss

 



Ovido - Quiz & Flashcards