fridathonfors

Alla inlägg under november 2011

Av frida thonfors - 9 november 2011 16:03

               

 
Av frida thonfors - 8 november 2011 19:27

Tja, Fy med första skoldagen efter lov. Tör dag och sen konfa 2 timmar efteråt. Fy gillar verkligen inte konfan, men känns ju ändå som att ja ska fortsätta tills det är slut. fattar inte alla typ sakt de vart as kul o sen då man väl går törar de sönderr........


Men ska iaf ut med spader idag igen. elr typ som dom flesta dagarna.


Gjorde en fin bild om konffffaaaa, vart iaf as nöjd med den :) tog mej typ 2.5 timmar så :)

 

Av frida thonfors - 7 november 2011 19:05

drar ut med min ängel nu.

Av frida thonfors - 7 november 2011 03:33


         

 

Av frida thonfors - 6 november 2011 14:50

okej här kommer sanningen fram.


Jag ha inte skrivit nått för att jag ha fixat o sådant inför mammas 40-års fest. resultatet säger ja ba, många fyllor, lite bråk och springades poliser överallt....

fast sanningen var att, poliserna inte va där för se till festen dom sökte efter en bortsprungen brud...


där fick ni sanningen och resultatet kortfattat :PPP

Av frida thonfors - 4 november 2011 16:07

tjena, idag när ja hade klivit upp o fixat mej så åkte jag o mamiii te stan. köpte inte så mycke men.

vi åt på restaurang, asiatiskt alltid<3

sushi varte lite. gott.


om en timme kommer familjen thonfors förbi o äter lite tårta.

se vell vad som händer efter, massa folk som frågat om vi kunnat hitta på nått men tro inte jag ska vara med någon, tro ja ska gå ut me spader o ja-me en sväng.


 

Av frida thonfors - 3 november 2011 17:11

Tjena, vart på stan idag med bästa syster.

köpte lite småsaker, kommer bild imorron tro jag eftersom de ska komma folk snart. älskade mamma fyller 40 år idag. grattis<3


så vi ska fixa o sådant tills de kommer lite folk hit, sen blire mera festligeheter på lördag.


syster o jag på en subbig bild :)))))))))

 

Av frida thonfors - 2 november 2011 01:47

De gick vell bra, failade lite då men de vell okej?

typ panikade runt, men man vänjer sej vell. Annars gick de bra, känade ihop ungefär 300 kr ikv. Men får vell se va jag gör imorron. Vet inte än.


pusspuss


 

Ovido - Quiz & Flashcards