fridathonfors

Alla inlägg under november 2011

Av frida thonfors - 23 november 2011 23:51

   

Av frida thonfors - 22 november 2011 20:09

Tjo, idag hade vi simning med skolan gjorde bort de så inte behöver göra de sen med andra än brudarna i min klass och anda 8an.


Men fick inte så mycket utslag men lite, o illa mådde jag men bet ihop och badade ända men ändå lite mindre än alla andra. Så nu är jag lagomt död, vart på stan från kl 14.00 till kl 18.00 så ganska länge o simmat innan ännu mera trött.


Men nu måste jag öva på spanska provet vi ha på torsdag, känns inte bra eftersom ja inte kan nått än.


Ska på stan på torsdag med älskade syster med :)

hare bra, puss


 

Av frida thonfors - 22 november 2011 20:07

 

 
Av frida thonfors - 18 november 2011 15:57

Snart ska jag åka på konfaläger så är där till imorron sen bli de kapten röd direkt efter. så kommer inte uppdatera mycket :)


Men kommer bli bäst!


 

Av frida thonfors - 16 november 2011 20:30

Jag får nå fel...


Jag vill så jävla mycket åka til affären o köpa godis, fan skulle göra allt!

Men jag vet att ja har godis kanske 15 sm från mej o på mitt bord, men de e fan inte gott! fy godis är inte gott, Men fan vad jag älskar att köpa det!

Elr vissa få tillfällen är det lite gott. :) haha annars pressa ja ba i mej.


 

Av frida thonfors - 16 november 2011 16:04

jävla perfekta magar, fast en ha naveln lte långt upp men ändå. vackert värre asså


     

 

 
Av frida thonfors - 15 november 2011 19:34

Berätta 4 sanningar om dig själv:
1. jag älskar köpa gosaker (ex.godis) men inte äta de..
 
2. jag älskar hår, piercingar, tatueringar, smink, kläder o naglar.
 
3. gillar att sporta men kommer nästan aldrig för mej att göra de..
 
4. jag tro jag inte va godkänns på engelskan..
 
Berätta 4 saker du gjort idag:
 
1. Skola
 
2. utvecklingsamtal
 
3. konfa
 
4. smsat
 
Skriv ner 4 saker du har på dig:
 
1. underkläder
 
2. Jeans
 
3. Monki tröja
 
4. kofta
 
Skriv ner 4 saker du hatar:
 
1. min telefon
 
2. skilda föräldrar
 
3. misshandel, våldtäkktt osv. duvet
 
4. att ja turkar så..
 
4 älskar:
1. mina underbara vänner, ni vet vilka ni är. kan inte skriva namnen<3
 
2. familjen
 
3. vovve
 
4. livet

Av frida thonfors - 10 november 2011 22:50

hejsan, fyfan idag så va jag ute med vovven som vanligt men fy kunde ba va ute typ en halv timme o kom in som en jävel med utslag. fyfan. o inte ens vinter än o de e så här jävla mycket, de e mera än va de va i vintras. panik för vintern nu dååå.

Bli ba värre o värre me den allergin.

Ovido - Quiz & Flashcards