fridathonfors

Alla inlägg under oktober 2011

Av frida thonfors - 8 oktober 2011 19:35

   Jätte seg dag idag, men ha ba vart hemma o chilla me syster o hennes vänner typ o nu ha dom åkt på fest o jag väntar på Nora o Frida ska komma o får se hur vi gör.


just precis nu


Av frida thonfors - 6 oktober 2011 16:44

hejsan, förlåt osocial ja vart men fan skitsssaamammmaaaa!


Men nu ska jag måla naglarna. hörs, sen blire plugga. -.- BLÄ

Av frida thonfors - 3 oktober 2011 23:43

   TJA!


Idag efter skolan va jag med nora, sen så somnade jag till typ halv 6 o gick direkt till gnistan. sen kom jag hem typ 9 o gick direkt ut med spader vene hur länge men, Sen då när jag kom hem åt jag midda vid 10 lite sent men aa.


Men nu ska jag sova, ska till vårldcentralen imorron efterskoaln så missar konfan hela elr en stund vet inte än. Men godnatt på er!



Av frida thonfors - 2 oktober 2011 17:05

Nu ska ja ba fixa en grej sen blire tvätta spader<3

 

Av frida thonfors - 2 oktober 2011 16:24

Igår va jag med Nora, Elin o Emma. jag Nora o Elin hade lite överaskning till Emma för hon fyller år idag då firade vi hon igår. Så vart tårta o sånt dära ni vet. Sen va vi ute en stund o träffa massa folk. sen gick vi hem  och sen for alla då gick jag o Emma ut o va ute ganska myckelänge haha.


Men as kul kväll. tack alla.


GRATTIS EMMMAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men sen idag ha jag vare på stan, kommer bilder sen vad ja fick. Ba jag hitta kameran min syster har. men pusspuss hejdå.


Sådära såg en tavla emmis fick av mej. hihihihi

 

Ovido - Quiz & Flashcards