fridathonfors

Alla inlägg under oktober 2011

Av frida thonfors - 17 oktober 2011 23:37

haha fan va dålig jag är, men aja i helgen ha jag avre på ett lan i fredags sen fick vi inte va kvar där så vi drog kl 23.00 till andré o sov där.

sen på lördagen till lovisa stuga med, andré lovisa elin o emrik.

underbar helg. älskarer


 

Av frida thonfors - 10 oktober 2011 22:15

Godnatt :)

går inte ladda upp bilder så fick ta en gammalbild som ja ladddddade upp i februari.

 

Av frida thonfors - 10 oktober 2011 16:27

Nu blire till att plugga lite inför provet på onsdag o tvätta håret målanaglarna sen dra ja te gårn tro jag. Om jag får då.

Så hörs, om ja hitta kameran knäpper ja vell om ja hinner på naglarna min syster ha kameran så. :)



-

Av frida thonfors - 9 oktober 2011 16:13

HERREGUD! glömmde berätta att jag fick A-betyg i ett hk arbete!

Av frida thonfors - 9 oktober 2011 15:52

3 fobbbbbiiiierrrrr

  • spindlar
  • småkryp
  • maskar sniglar o sådant.

3 saker jag äkkklas av.

  • rått kött
  • inälvor, vänta stava man verkligen så....? aja allt inom en typ samma som kött men blod o sånt som är innom oss.
  • utgifter, elr säger man så... men aja hoppas de rätt. typ spya o sånt BLÄ

3 saker jag anänder dagligen

  • mobilen
  • datorn
  • sängen

4 människotyper jag älskar..

  • min syster<3
  • mina underbara vänner
  • familjen
  • hundarna

3 saker jag gilla att göra

  • färga hår
  • målanaglar
  • sova

3 saker jag inte går ihop med (allergi typ)

  • kyla
  • hundar
  • laktos

3 meningar

  • lev livet man lever bara en gång!
  • stoppas av utsidan men stannar ut av insidan
  • finns det inget dåligt finns det inget bra
Av frida thonfors - 9 oktober 2011 15:43

Nu ska jag snart åka till mormor o morfar och äta middag. Elr om vi ska åka 5 ja vet inte riktigt, om vi åker kl 5 ska jag ut med spader före :)


me and sistaahhh

 

Av frida thonfors - 9 oktober 2011 15:36

Hej idag va jag på Lidl. ;o ovanligt men ja de e sant gilla verkligen inte dne affären då men.

Så gick jag runt där lite o sen komma jag till en hylla fullt med julgodis. asså vafan lite tidigt elr?!


De e ju typ länge kvar, men lagg ja blev lite rädd...



sånadära som på bilder o massa annat ;o

 

Av frida thonfors - 8 oktober 2011 20:11

fitta va tråkigt man kan ha en sådan dag..

Ovido - Quiz & Flashcards