fridathonfors

Alla inlägg under september 2011

Av frida thonfors - 5 september 2011 23:03

Mitt underbara halsband som jag hade varje dag är borta!!! jag e för förkrossad!1 rädda mej nån?!
ha fan sökt överallt!:(:(:((((


Den i den svarta lådan.

  


Den är helt borta, den e värd mycke ju! äkta silver äkta playboy! :( de ha fan vart borta länge:(((((((( jag döööööööööörrrr

Av frida thonfors - 5 september 2011 22:57

Jag ha inte orkat elr haft ått att skriva om så inte bloggat.


Men nu e jag tbx!! :D

Min mage ha damp panik, så ajaj hela tin. Men de bli vell bättre etfter ja vart till sjukhuset men de e så länge kommer inte klara om ja ska fortsätta ha sån konstant smärta.

Menmen ska söka en bild nu så om ja hitta den ska ja berätta en tragisk sak.......::(:(::((:(((( hahah (a)


POOSSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards