fridathonfors

Alla inlägg under september 2011

Av frida thonfors - 18 september 2011 23:38

   Hejsan, igår sovde elin hos meee. o vi va me emrik o Alex o med Sanna Adam Stand Martin en stund med. Men vi typ ba chilla sen drog vi hem typ aa.. på natten. o typ chilla ba o sen idag så färgade ja Elinshår och mitt med. men ba fyllde i de blå på mej. Så inte så mycket att se.


Sen va vi med Emrik o Alex o sen läxa för mej o nu ligger ja i min seeennggg.


Kommer vell lite roligare saker sen.


Av frida thonfors - 17 september 2011 00:08

   Hejsan, jag e hemma nu efter en cp kväll länge sen de hända nått så mycket. Men iaf ska typ ba chilla nu tro jag o lyssna på gammal musik.

hörssss pooss, får bli en gammal bild på mej elr ne inte gammal den e sen innan sommaren.



brb

Av frida thonfors - 16 september 2011 18:51

Hej, fett less på flytta fram o tbx från mamma te pappa från pappa till mamma...

År ut och år in inte kul.


Men nu ska jag typ åka te stan me lovisa o andre o va me Nora o ba chilla tro jag. Så bli blogg sen elr nått. :)))))

Av frida thonfors - 15 september 2011 16:35

Hej, min tråkiga blogggggg...


Men idag va jag ju te läkaren. Så ska vara utan laktos helt asså ett av sockret i mjölken för er som inte vet va laktos är. hoppas ba jag ha rätt då..

Iaf ska vara uatn laktos helt som sakt en period o sen med somvanligt o se hur ja reagerar o sen utan igen sen ett återbesök te läkaren igen.


Senare då ska astmasöterskan ringa oss o vi ska bestämma en ny tid o ska andas i nån grejs o sen ta nån sak o sen andas igen. Vettafan varför men ska typ få ut nya mediciner.


Ska på hockeyn sen så ska press plugga nu in engelskan o sen äta o fixa mej sen dra jag.


 

Av frida thonfors - 14 september 2011 22:30

Kommentar till JAAAAAAAAAAAAAaa
 
Free Bird

Free Bird

Onsdag 14 sept 22:26

Åh så fin blogg du har :)
Är allt bra?
Kram!

 

http://deadend.bloggplatsen.se













Svar:
Men tack du :)
Ja klart allt är bar förutom att ja ha ont i magen o huvet men de räknas inte, de ba ignoreraa när det är dåligt. Kanske lite panik över skolan men vafan. Orka inte bekymra mej så mycket lever livet och tänker efter jag levt. fast då äre försent, så HAHA :D

Av frida thonfors - 14 september 2011 22:19

NUUU har jag tagit bort viruset. Förlåt har inte orkat elr kunnat då min datorn ha panikdampat.


Men har ändå inte hänt nått, typ ba haft ont i magen mera ont o mera osv. Sen skolan då och gårn. Och saknar min Nora.

imorron ska jag följa mamma till hennes jobb o sitta där tills ja ska till sjukan och titta upp magen. Så de bli vell bättre sen då.


Men nu ska jag tvätta håret tro jag o sen ba chilla o sova. För måste upp tidigare imorron för att mamma åker mer än en halvtimme tidigare än vad jag gör.

Elr mamma åker då ajg kliver upp så.


Sen är jag galet sugen på godis, kommer att avlida tro jag......


Så bli vell mera blogg sennnnn då. POOOSSSS


Skolavslutningsdagen me Lovisan

 

Av frida thonfors - 7 september 2011 19:13

Nyss ätit box, snäll jag är som bjuder Syster och hennes kille. Nemen haha.

Ska kanske till gårn om dom vill köra mej då, elr om dom ska ut så kan ja åka me så tro inte de bli av vi se vell.


Så nu ska jag plugga in lite engelska o sen se va som händer. puss hej då länge då.


Fick bli jag o fridan på billldddddd

 

Av frida thonfors - 7 september 2011 17:24

För att fylla ut bloggen lite.


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards