fridathonfors

Alla inlägg under januari 2011

Av frida thonfors - 23 januari 2011 18:20

Ska ha den hela håret typ.

och den olika tjocklekar slingor hela håret,

ganksa tjocka slingor och hack.  

   

Spring green, Directions


Av frida thonfors - 23 januari 2011 13:08

gomorgon elr nått...


vetefan va dagens planer är, men ska iaf komma på bra saker o skriva om.

hahah komma ju gå bra, men om jag får hjälp så kankse det går bättre,

så någon ide va jag ska skriva om?

Får nog titta runt lite va alla skriver om o sen kanske jag kommer på något utifrån det. 


Men min önske lista, fyller ju år på torsdag.


det är en tröja men man se ba trycket

    

        


Och en hund :)  

Av frida thonfors - 23 januari 2011 02:55

Gonatt på er!

hörs imorron ( idag )

kommer bild på mitt hår, det är akvablått underhår o sandblondt överhår

vart ganska så nöjd.


  

Av frida thonfors - 23 januari 2011 01:33

  


haha fattar ingenting.......

men vill få bort den jävla statistik saken. Men undra om det går

Någon som vet????

Av frida thonfors - 23 januari 2011 00:53

ny blogg,

komma försöka va bättre på denna o ha lite roligare saker när jag ha lärt mig

men ska nog titta runt här en stund o lära mig lite.


ha det bra!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards