fridathonfors

Alla inlägg under januari 2011

Av frida thonfors - 26 januari 2011 07:22

go morgon :)

ska ba fixa mig lite till o så sen dra jag te skolan.

och efter åker jag o några te stan så ingen uppdatering tills efter middan.

ha det bra till sen då.

  

Av frida thonfors - 25 januari 2011 19:34

kom nyss hem från en lång biltur med pappa syster linda och broren erik.

Linda va as bra på köra första gången på stor väg o med 'övningskör skylt' :D

Ska typ snart sova för jag e as trött o ska få ordning på min sömn, man ska lyssna på Linda då man kan må bra. Iallafall bättre sömt o inte va så trött på skolan o sova på dagarna,,, då kan man ju kankse sova på natten.


Men ska länka ett par bra bloggar. Och komentera järna det uppskattas. :)

LindaThonfors

ElinRödin

MalinRantala

SannaErikssonIdaForsberg

ElinrödinNoraNorgren

HannaLindberg

SannaMagnusson

ChristineSvensson


aja orkade inte hitta flera (a)<3

ENJOY!

ses, hörs, osv...


  

Älskar min babo

nan ni ga sill eu yeh-peu-dah babo pabo<3

Av frida thonfors - 25 januari 2011 16:58

min syster ha fått körtillstånd nu så ska ut o åka bil.

Och pappas fru är inte hemma så då gav sig pappa då jag syster o bror frågade :)

så ska äta på max.

Men uppdaterar mera sen. <3


Av frida thonfors - 25 januari 2011 00:48

   för i helvette kan inte sova.

blev så less att jag fatta mig vid datorn igen, haha kort tålamod

aja ska nog försöka igen.

sovgottt


Av frida thonfors - 24 januari 2011 22:56

TJATJA BLOGGEN.

När jag var ute o sprang kom jag på 2 st as bra saker o skriva om, men nu har jag glömmt dom 2 såklart, haha så nu har jag funderat as länge på vad de va men vetefan. hihi

Fan vad jag saknar Angie, för dom som inte vet så äre en hund som ganksa nydligen ha flyttat från oss för jag va allergisk mot hon o sen var hon så krävande. och då har vi omplacerat hon men saknar hon som ba fan.<3

Bebis Angelina

  

vuxen Angelina ( Busig ) HAHAHA

  


men vi hörs, kramkram =)

Av frida thonfors - 24 januari 2011 20:20

heei, kom nyss in har varit ute o sprungit och gick lite med.

ska komma iform igen. elr kom inte nyss in men.. men jag ha tränat styrka med.

o nu ska jag duscha.

så vi hörs

Blä på håret.

  

Av frida thonfors - 24 januari 2011 06:50

go morgon, nu ska jag fixa mig o dra te skolan.

hörs efter :)

Av frida thonfors - 23 januari 2011 20:37

Gjorde nyss lite cupcakes, as kul.

Fast dom vart lite fail menmen.





    




Håret vart brabra, den är jämnt blont, inte alls som förr. Hemskt

                 


   


Hörs

     

Ovido - Quiz & Flashcards