fridathonfors

Alla inlägg under november 2012

Av frida thonfors - 20 november 2012 18:25

Dag 14 - En person som alltid gör mig glad

bästa syster!

Norabebi o lovissa<3

 

Emma o elin! <3

 


Dag 15 - Mitt drömyrke

Det måste vara Frisör har även alltid varit. Men min rygg skulle inte klara de...

Men ska nog söka Hv stylist hår och makeup så då får jag hålla på med hår och smink vilket jag tycker är riktigt roligt! :))

Av frida thonfors - 19 november 2012 15:42

Klicka på bilden så kommer du till albumet på spotify.

 


finns även länk herrrr : Nicki Minaj – Pink Friday: Roman Reloaded The Re-Up

Av frida thonfors - 18 november 2012 18:07

I wish the rain could wash away the past, I wish the sun come out for me.
 
 

Av frida thonfors - 17 november 2012 00:57

Nyss kommit hem från Bio och ute kväll, mådde inte precis bra ute pågrund av allergin menmen!


   

Av frida thonfors - 15 november 2012 15:18

Vi har temadagar i skolan så fullt upp med nå byggesak. de går rätt så bra.

Svara på kommentarerna sen!

Ska även iväg och jobba idag, efter 14 dagars uppehåll.

 


Av frida thonfors - 13 november 2012 17:32

Dag 12 - Så här är jag i skolan

Jag är nog den irriterande ungen som kommer timmar försent och som bara pratar och är ivägen, men dom älskar mej ändå ;);)


Dag 13 - Ett ord jag ofta säger

Jag säger ofta, skoja baa! elr typ eheheheh. Nemen typ låter ofta bara hehe....


 

Ovido - Quiz & Flashcards