fridathonfors

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

lite sådära

Av frida thonfors - 20 september 2012 20:53

KOMPISAR
Har du någon bästa vän? ja!
Vad brukar ni hitta på? allt och inget!
Kan du vara dig själv med dina kompisar? självklart
Vilken kompis var du senast med? Nora Norgren typ
Vilka/vem är du mest med i din klass på skolan? nora, lovisa, elin, bea, linn, solle osv
Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Lovisa Lundgren och Nora Norgrren
SISTA SOM
Sov med dig i samma säng? Emma!<3
Du delade ett riktigt skratt med? vetinte alla :D
Du gick på bio med? pappa o Linda tro ja!
Du gick på stan med? Elin Rödin och Lovisa Lundgren
Du delade en pizza med? Nora Norgren
Du ringde? ali baba!
Skickade ett sms till dig? Elin Rödin
Du kramade? vet inte!
Grät inför dig? Vetinte
BOENDE
Vilka färger går i ditt rum? grå typ!
Har du trosor på din golvyta? nejöööööööööööööööööööö
Får man plats att sova fler än en i din säng? ja absolut, typ 5 st..
Är köket stort? aråå
Badrum? herregud
Glass i frysen nu? aaaaaa! tål ikke men..
Badkar eller dusch? duchhh
Balkong? nejjj
Bra grannar? jadåå
 
DIVERSE
Favoritfärg? ALLa
Senaste låten du lyssnade på? Donīt you worry child- swedish house mafia
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen och av vem? ingen aning
Hur många timmar har du pratat i din telefon? aldrig pratat över en timma!!!!!!!!!
Vad åt du till middag igår? popapisbulllaah
Vad var det senaste du sa till din mamma? OKEJ!
Vad var det senaste din mamma sa till dig? säg att hon är en söting!
Hur mår du just nu? trött, tääppad
Är du en svartsjuk person? aaa
Kommer du bra överrens med din familj? göe ja vell!
 
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida thonfors - 12 januari 2013 01:04

Nu så ha jag bytt blogg! Kom ihåg 2 S på slutet gick inte med ett...   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fr...

Av frida thonfors - 9 januari 2013 23:59

Just nu håller jag på med att fixa till en ny blogg, vilket inte funkar så bra med bilderna. Men kommer länka den o starta den då jag fått ordning på allt! :) ...

Av frida thonfors - 5 januari 2013 16:38


SENASTE: 1. Dryck: kaffeefe 2. Telefonsamtalet: mamma<3 3. SMS: Tobbe! 4. Sång du lyssnade på: too close - alex clare HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: dejtat o dejtat.. 7. Har någon varit otrogen mot dig: japp 8. Varit ...

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:54

Dag 3. Min förebild, varför? Asså har ingen förebild direkt, jag är jag lixom. Dag 4. I min väska finns... Definns tuggummin, hörlurar, pengar, tamponger o sånt, alvedoner, mediciner, massa skit också ..:)...

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:41

Onöjd med färgen, kan inte ha samma bena som ja bruka men får se tro jag ska blondera slingor igen sen färga brunt! :)...

Ovido - Quiz & Flashcards