fridathonfors

Alla inlägg under maj 2012

Av frida thonfors - 13 maj 2012 12:25

just nu sitter jag och målar naglarna och laddar över videoklippen till filmen som jag o Nora ska redigera ihop idag tro jag, eller så bli de imorron vi se vell.


Tro jag ska ut på en springtur med Maggie snart, naglarna måste torka osv.

Jag ska lämna in min dator bara jag kommer för mej att spara skiten. Sen kommer den va perfaaa.

Men måste iaf lämna in den så jag får tbx den innan 6 juni. Åker ju till sthlm / nicki den 7 juni och vill ju ha me mej datorn.


Sen nu till helgen eller på lördag så åker jag till Gävle tro jag om ja orka följa hehe..

ja de va vell deeee.


 

Av frida thonfors - 7 maj 2012 19:26

Me toodaayyy, hålllerr på lära mej engelska så jävla bra på de.

Nemen asså ne



Hiss!

  • Att det är en månad kvar till jag och Nora åker ner till stockholm och ser nicki!
  • Vädret! soligt även här.
  • Min kropp, som gör ont överallt.
  • Sen måste jag såklart hissa Nicki minaj!

Diss!

  • Att min iphone for i golvet och gick sönder lite sådär.
  • skolan, helt klart!
  • engelska och spanska prov, som ropar att jag ska kkkugga på även dom.
  • Att jag verkligen vill träna nu!

Av frida thonfors - 7 maj 2012 17:02

Hejsss, min dator lever vafan!

haha, kanske död en vecka men nu är denna underbar levande igen. Så gissa vem dom är glad, äntligen kan ja lyssna på musik som vanligt igen!


Men iaf nu ska jag fotaaaaaa lite ba tråka. hörss svveee


ja ja vet hur snygg jag är!

 

Av frida thonfors - 2 maj 2012 20:22

Min dator är trasig eller asså den funkar men den är som den är. Men hos pappa så ansluter den inte till nätet typ men har ju en annan dator att ha men den är as seg o dålig menmen bättre än inget.

Så nu sitter jag i soffan hemma och tittar runt efetr en väska som jag inte kan hitta haha.


Jätte svårt.


Va på sta idag med och sökte en väska men hittade såklart ingen.. blir så sur haha.


och ja där ha ni förklaring ha inga bilderrr

Ovido - Quiz & Flashcards