fridathonfors

Alla inlägg under april 2012

Av frida thonfors - 16 april 2012 15:47

Nu ska jag ut med vovvaa på promenad runt sjön tro jag de bli. Sedan ska jag äta midda o plugga. Tro de kommer upp nått sen. Ha de bra så länge :)



Av frida thonfors - 15 april 2012 00:46

God natt, Hjärta.


Imorroonn åker jag till sundsvall så ni vet. Får se om ja hitta nått att lägga mina pengar på! :)


Herregudddd ibllanannnddd får man va snyggg

 

Av frida thonfors - 14 april 2012 13:51

Igår var jag på vårdcentralen och tittade upp mitt knä. Ha fett ont i knät eller ont i typ benen och ryggen med typ lederna o så. Men se vell :)


Sen va jag med Sanna och Mimmi. Trevligt värre. Åt paj somvanligt..


Men juste nu ligger jag i sängen och dricker havregrejjsss. Låter inte gooottt men de äre. Äter sallad med!

Sen ska jag typ va med Emma tro jag.


 

Av frida thonfors - 12 april 2012 22:18

Varför jag var i umeå.


Ja, min nyfödda bror Kalle han har klumpfot. Hans ena fot är lite klumpigare, kortare och vriden uppåt och åt sidan. Han har också för kort hälsena. Och då får pappa och hans fru Marit åka upp till umeå varje onsdag för att dom gipsar fast foten vid rätt läge och om ungefär 3 veckor elr liknande så ska dom operera hans fot.

Eller typ skära av hans hälsena och förlänga den. Läskigt värre..

Sedan efter de så ska han få ha gips igen, och efter de en skena tills han lär sig gå och då han kan gå så får han ha skenan då han sover. Skenan ser ut som en snowboard...


Fråga om ni inte fattade eller aa. :)


   



Av frida thonfors - 12 april 2012 01:19

Hej idag ha jag varit i Umeå på stora sjukhuset, förklaring kommer sen :)

Sen gick vi på stan och jag köpte mej ett par jeans som det krisar med eftersom alla är förstora överallt. sen köpte jag ett par skor. Fred Perry. Eller rättare sakt pappa betala..


Men nu ska jag sova så jag kommer upp imorron. ha det bra :)

Av frida thonfors - 6 april 2012 10:00

Kommentar till
jessica

jessica

Onsdag 4 april 20:55

kan inte du göra en video när du målar dina ögonbryn? :)





 


 













svar: Kanske kan fixa, får se. Eftersom mina är så risiga och fula. Men får se, Jag säger varken nej eller ja så ni får vell se om nått kommer upp. :)

Av frida thonfors - 5 april 2012 20:49

 

ringoo

 

 

<3

Av frida thonfors - 4 april 2012 16:30

 
Ovido - Quiz & Flashcards