fridathonfors

Alla inlägg under februari 2012

Av frida thonfors - 8 februari 2012 19:14


svar: heh fin bild vet, men den är köpt på gina för länge sedan så tror inte den finns kvar. Men finns nog nått likande eftersom det inte är sån annnnorlunda tröja :)

 
Av frida thonfors - 7 februari 2012 00:06

  • Jag orkar aldrig blogga längre.
  • Går skit dåligt i skolan..
  • Jag ska börjar träna på energihuset, bara jag får ordning på kortfan.
  • Äskar mina underbara E, N <3
  • Jag saknar min farfar<3

Så jävla snygga, men gumman älskardej forfarande :D


<3

Av frida thonfors - 6 februari 2012 23:48

Av frida thonfors - 5 februari 2012 23:19

 
Av frida thonfors - 2 februari 2012 15:42

FÖRLÅTTTTT!!

hehe ha ba inte orkat blogga, ha haft fullt upp med skolan och sånt ni vet. Men kännde att nu måste ja slänga upp ett inlägg.  Ska bättra mej nu såsåsåsåsååsåsååå :)

 


Ovido - Quiz & Flashcards